Notificació electrònica
La notificació electrònica és un sistema ràpid i eficaç que permet agilitzar les comunicacions entre l’Ajuntament i la ciutadania i substitueix la notificació en paper per correu postal, reduint costos i terminis de resolució.
Per poder realitzar la notificació electrònica, l’Ajuntament necessita l’autorització de la persona o entitat interessada. Aquesta autorització es pot fer en el moment de la sol·licitud d’inici de qualsevol procediment i caldrà que faciliteu una adreça de correu electrònic i un número de telèfon mòbil. De la mateixa manera, aquesta autorització es pot revocar en qualsevol moment.
Quan l’Ajuntament hagi resolt la vostra sol·licitud rebreu un correu electrònic a l’adreça que heu donat en el moment de la sol·licitud i que us permetrà descarregar el document de notificació.
Per omplir l’autorització o revocació per a la notificació electrònica, aneu aquí.
Per més informació sobre el procediment de notificació electrònica, aneu aquí.